بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

پلک دلم !

ادبی



به نام خداوند مهرورز




طلوع می کند آن آفتاب پنهانی

 

زسمت مشرق جغرافیای عرفانی

 

دوباره پلک دلم می پرد، نشانه ی چیست ؟

 

شنیده ام که می آید کسی به مهمانی

 

کسی که سبزتر است از هزار بار بهار

 

کسی ، شگفت کسی ، آن چنان که می دانی

 

کسی که نقطه آغاز هرچه پرواز است

 

تویی که در سفر عشق خط پایانی

 

توی بهانه آن ابرها که می گریند

 

بیا که صاف شود این هوای بارانی

 

تو از حوالی اقلیم هر کجا آباد

 

بیا که می رود این شهر رو به ویرانی

 

کنار نام تو لنگر گرفت کشتی عشق

 

بیا که یاد تو آرامشی است طوفانی


قیصر امین پور



پی نوشت :


این روزها بد جور دلم گرفته ،

دلم به  هوای نسیمی ، خبری ، اثری به دیوار سینه  می کوبد.

چشمهایم بهانه باران می گیرد.

ازمیان همان نماز های نصفه و نیمه ،

همان حجابی که گهگاه بر سپیدی روحم پرده می کشد،

همان نگاهی که ساعت ها تورا گم می کند

و کلی ذکرهای درست و غلط می خواند تا متوجه حضورت شود،

 می خواهم دوباره رد پایت را پیدا کنم !

هرجمعه ردپایی میشود بر راه آسمان

هوای دل طوفانی است ، آقا جان زودتر بیا !


نظرات 6 + ارسال نظر
معمار جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ

درمان گرفتگی دل : صله رحم. به همین اسونی...

صله رحم دوستان یا فامیل؟؟
ممنون از تذکرتون

مشق مهر جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ http://mashghemehr.blogfa.com/

سلام[گل]

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر شما مبارک باد

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام
ماه پر خیر وبرکتی در پیش داشته باشید!

فاطمه باصری شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ http://beheshtepenhan18.blogfa.com

سلام


این هلال از طرف باغ جنان می آید
هو ش باشید که ماه رمضان می آید


در شب اول این ماه پی ماه مرو
ماه این ماه شب نیمه آن می آید

سلام دوست مهربان

محمدرضا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ق.ظ http://katoul-afraz.persianblog.ir

زنـــدگی به من یــاد داده برای داشتن آرامش و آسایش امروز را با خـــــدا قـدم بر دارم و فــــــــردا را به او بســــپارم

سلام
بسیار زیبا .

معمار شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:50 ب.ظ

دوستان قدیمی، همسایه و حتی تلفن زدن به مادربزرگ پدربزرگها ...

خودم زیاد رابطه خوبی با فامیل ندارم

وقتی دل میگیره باید دیوارهای دورشو برداشت و براش در گذاشت!

بله ولی مهمه که دیوارو چه بدونیم و در را کجا بگذاریم؟

mahdi یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ب.ظ http://mbmontazerim.blogfa.com/

یا مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد