بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

حرفهای خودمانی

من نوشت


قرار نیست زنجیری به پای آدمها ببندی وقتی راهشان از تو جداست!

قرار نیست اسیر خاطرات غبار گرفته شوی وقتی که دیگر خاطره ای نیست!

قرار نیست از شابلون تقدیر روی ذهنت قالبهای تکراری بزنی وقتی لذت زندگی در تجربه تازه هاست!

در مسیر زندگی آدمها یا در سر بالاییها از تو عقب می مانند یا در سرازیری ها سرعت می گیرند واز تو  دور می شوند 

قرار نیست که سرعت خود را کم یا زیاد کنی چون دوستا ن حقیقی تورا پیدا می کنند و باتو همگام می شوند!

وقتی خدا باتوست قرار نیست که احساس تنهایی کنی حتی اگر روی کره خاکی واقعا تنها باشی !

وقتی راهت مشخص است وهدفت معین قرار نیست از هیچ چیز بترسی حتی حرف مردم!

بگذار پشت سرت بگویند که تو در هیچ قالب فکری نمی گنجی -بگذار اندیشه ات را مسخره کنند -بگذار عیبهای نداشته را به تو ببندند و از آینده نیامده بترسانند  قرار نیست برنجی وقتی که شور ونشاط زندگی هدیه خداوند به توست !




عکس بادبادک

نظرات 8 + ارسال نظر
ری را یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

خیلی دلم می خواست در کنار اتوبان همت کنار برج میلاد که همه دارن بادباک به هوا می فرستن من هم می توانستم ...اما...به جای همه آن قرار نیست ها که گفتین ...گفتم و اقرار کردم که شاد بودن حتی اگر هدیه رایگان آسمان خداوند و تکه ای باشد به نام بادبادک بازهم نیاز به یاری یاری دارد!

از خیلی از قرارها گذشتم تا قرار نشود روزی خود را متهم به خودخواهی کنم

از دیروز که به لطف خدا اندیشیدن را اموخته ام و فهمیدم آن سودایی که برای آینده در ذهنم جان می گیرد نامش چیزی جز فکر کردن است! دانستم شرط توکل این است که بدانی فردا خدا هست وظرف اختیار من و تو امروز است همین حالا! لذت ببر از تک تک ثانیه هایش!

وقتی در تنهایی وجود، دلتنگی داشت به قلبم هجوم می آورد دستان خدا را حس کردم که قلبم را در آغوش گرفت و گفت اینگونه قلبت را استوار می سازیم!

سلام
تنها هدفم در زندگی این است که بایدها ونبایدها وخطوط قرمز زندگیم را با رضایت خدا وامامم تعیین کنم .دیگه کاری به این نداشته باشم که کی خوشش میاد ؟کی بدش میاد؟هرکس که موند دوست واقعی من اگر هم نموند برای ازدست دادنش افسوس نمی خورم.البته می دونم که باید خیلی روی خودم کار کنم شاید همه عمر هم کفاف رسیدن به این هدف را ندهد!

هستی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

آره راست میگین
نباید برنجیم
خدایا کمکمون کن ...

ممنون از حضور ودلگرمیت دوست خوبم!

زهـرا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

مرسی رها از تلنگرت
خیلی به دلم نشست

سلام دوست عزیزم
ممنون از حضورت

ری را دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

به نظرم خطوط مهمه ولی...عاقل تا پی پل می گشت، دیوانه پا برهنه از آب گذشت...بهتره وقتمون رو صرف کنیم به اهدافی که مسیرش زیباتر و دلگشاتر باشه...نه اینکه مجبور بشیم کلا پشت به خلق خدا کنیم

سلام
به نظرم این هدف بزرگترین هدف زندگی است.دوستی بخاطر خدا ودشمنی بخاطر خدا!
اینجا دیگر سلیقه شخصی مطرح نیست .گاهی از یک نفر خیلی خوشمان می آید ولی بخاطر خدا باید از او بگذریم .گاهی هم برعکس!
در ضمن در روابط خانوادگی خیلی کاربردش بیشتر مشخص می شود.
مثلا بین پدر وهمسر حرف کدام یک را باید اولویت داد؟
یا فامیلی که رفتارش را دوست نداریم ولی مجاز به قطع رابطه فامیلی هم نیستیم.و...
در تمام این تصمیم گیریها نیاز به مرجعی داریم که این حب وبغض ها را مرزبندی واولویت بندی کند .
که خیلی هم دشوار است که در تمام کارها رضایت خدا را مد نظر داشته باشیم.

یه بنده خدا! دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.javane-ashegh.blogfa.com

سلام.وبلاگ بسیار جالبی دارید.به وبلاگ ما هم یه سری بزنید و واسمون نظر بذارید.اگه ما رو قابل دونستید و با تبادل لینک موافق بودید ما رو به اسم۩۞۩ دل نوشته های یک جوان عاشق۩۞۩ لینک کنید و بعد خبرمون کنید که با چه اسمی بلینکیمتون.ممنون
http://javane-ashegh.blogfa.com

رها دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://greenwish.blogfa.com

سلام رها جان.خوبی
حرفهات خیلی دل نشین بود.بهت تبریگ میگم
با خدا بودن درست ترین کاره حتی اگر همه تنهات بذارن.شاید از حرفها
وبرخوردها دلگیر بشیم اما رضایت خدا زیباترین موهبته.
در پناه حق

سلام دوست خوبم
ممنون از نظر زیبا وبجایی که نوشتی !
با آرزوی بهترینها برایت

هستی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

اومدم دوباره خوندمش
خیلی قشنگ نوشتی عزیزم

خوشبختی نگاه خداست
دعایت میکنم که :
"خداوند هرگز چشم از تو برندارد"

سلام هستی جان
ممنون عزیزم.من هم دعا می کنم در پناه خدا روزهایی سرشار از موفقیت را تجربه کنی!

دریا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

زیبااااا بود
موفق باشید

ممنون از حضورتون دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد