بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

تقدیم به...

این پست را به عاشقان امام مهربانیها تقدیم می کنم. 

 

 

دل من گم شد اگر پیداشد 

بسپارید امانات رضا 

واگر از تپش افتاددلم 

ببریدش به ملاقات رضا 

ازرضا خواسته ام تا شاید 

بگذارد که غلامش بشوم 

همه گفتند محال است اما 

دلخوشم من به محالات رضا 

 

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ق.ظ http://romana.blogsky.com

سلام

دیشب خواب حرم آقا امام رضا (ع) رو دیدم و صبح فکر نمی کردم اولین وبلاگی رو که باز کنم از مشهد و بوی امام رضا (ع) بده. یادش بخیر سال 90 شش بار به پابوس امام رضا (ع) رفتم اما امسال تا به این لحظه موفق نشدم. به خودم قول داده بودم بعد از سفر کربلا سلام جدشون را ببرم اما نشد.

مرس که دوباره تلنگری به من زدید.


به آرزوهای قشنگتون برسین..


رویا

سلام دوست خوبم
این هفته به زیارت آقا می روم وسلام گرم شما را می رسانم. امیدوارم امسال هم زیارت نصیبتان شود. التماس دعا

ی دوست چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://hoghoogh90.blogfa.com

سلام من همیشه مطالبت را می خوانم قشنگ می نویسی

سلام
ممنون از اینکه گهگاه به وبلاگ خودتون سر می زنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد