بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

چگونه کارآفرینی خلاق بمانیم؟




معمولاً برای اینکه بخواهید به عنوان یک کارآفرین به کارتان بر مبنای «جذب مشتریان بیشتر» نزدیک شوید، با مشکل رو به رو می شوید. مشکل مزبور عملاً به این قرار است که شما همواره نیازمند مشتریان بیشتر و بیشتر هستید، اما اگر به درستی کار نکنید، درآمد چندانی نیز متعاقباً به چنگ نخواهید آورد و حسابتان خالی خواهد بود. راه حل ما به شما این است که باید از اندیشیدن به صورت یک پیمانکار موقتی دست بکشید و همچون یک کارآفرین خلاق به عرصه کسب و کار وارد شوید.

 

منظورمان این نیست که باید ابتدا تامین بودجه کنید و سپس گروهی بزرگ را گرد خود جمع بیاورید و سازمانی برای خودتان به هم بزنید. یک کارآفرین موفق را نباید با یک مدیر اشتباه گرفت. برعکس، منظورمان این است که به جای آنکه به عرصه کسب و کار وارد شوید تا استخدام کنید و اجاره دهید که اعتبار غیر اقتصادی به دست آورید، فوراً دست به کار شوید و دارایی های مرتبط با کسب و کار را خلق کنید، به این ترتیب ارزش آن ها طی گذر زمان هم افزایش خواهد یافت.

 

1- برندی حرفه ای و منسجم بیآفرینید و آن را توسعه دهید

 

نیک سمیس، طراح و عکاس، می تواند با خودش کار کند؛ اما با نام Modern Nerd در اینترنت وبلاگ نویسی می کند و محصولات آی فون خود را با نام برنامه های Spiffing Apps به فروش می رساند.

 

2- دارایی های آن لاین بنا کنید که ارزش اش با گذر زمان افزایش یابد

 

دیوید ابری یک طراح گرافیک مستقل است. او از سال 2006 به این طرف وبلاگی می نویسد که با مباحث طراحی و گرافیک در ارتباط هستند. البته او در دو وب سایت دیگر هم فعالیت دارد. او هزاران ساعت از وقتش طی  سال را صرف وبلاگ ها و وب سایت ها می کند.

 

3- دانش و مهارت های خود را به محصولاتی فیزیکی یا دیجیتال بدل کنید تا بتوان آن ها را آسانتر به فروش گذاشت

 

اگر شما می توانید خدماتی حرفه ای به مشتریان و ارباب رجوع خود ارایه دهید، پس قطعاً می توانید محصول خاص خودتان را نیز به مرحله تولید برسانید. شما می توانید با انجام موفقیت آمیز این کار رشته های درآمدزایی خودتان را طی گذر زمان افزایش دهید.

 

متئو اینمن یک کارآفرین خلاق است. او پوسترها، نقاشی ها و کتاب های خود را به صورت دیجیتال تهیه کرده و در سایت ها به فروش می رساند.



مجله پنجره خلاقیت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد