بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

به یاد معلم

من نوشت


معلم مهربانم!توبه من یاد دادی که چطور یک الف بااستقامت وزیبا بکشم؟سیب سمت چپ رارنگ کنم ودایره سمت راست راعلامت بزنم.

تو به من غسل ووضو ونماز یاد دادی وبرایم جشن تکلیف گرفتی!

سر کلاس جبر با من نشستی ومعادله مشکلات زندگی راتک تک برایم حل کردی.

سر کلاس هندسه بی نهایت خط تقارن برای دایره وجود تعریف کردی.

وسر کلاس شیمی اصل رسیدن به تعادل رابه من آموختی!

سر کلاس فیزیک به من گفتی :بنابرقانون سوم نیوتن هر عملی را عکس العملی است.

باتو زنگها را پشت سر گذاشتم وبه دانشگاه رسیدم.

در آنجا برایم گفتی :شاید این درسها روزی فراموشت شود ولی بدان اگر چاله ای عمیق باشی بهتر از اقیانوسی است به عمق یک کف دست!

تورا هیچوقت فراموش نمی کنم چون تصویر هر مهربانی که در مدرسه زندگی به من درس می دهد خاطره هایت را تداعی می کند!

هرجاهستی گامهایت استوار!نفسهایت پرطنین!صدایت رسا واندیشه ات جاودان باد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد