بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

ماه روی تو

امشب آسمان مدینه نورباران است. در کوچه های شهر عطر سیب پیچیده! وخدا از همیشه نزدیکتر به صمیمیت دلها است! 

نمی دانم کدامین سروش آسمانی مژده ولادتت را برایم آورد؟ 

نمی دانم کدامین شهاب نور ولایتت را برزمین رساند؟ 

نمی دانم کدامین شعر  عاشقانه تورا سرود؟ 

نمی دانم....  

 

ماه روی تو مایه روشنی دنیا

وخیال دلربایت مایه الهام تصویرها

نمی دانم از کی به تو عاشق شدم ؟

چراکه سر عشقت از ازل بامن بود 

 

باتو تنهاییها میل رفتن می کنند 

دلتنگیها برای ترکم شتاب می گیرند 

شعرها عاشقانه تعبیر می شوند  

وعاشقانه ها ابدی می گردند 

 

هزار سبد گل سرخ نثار نگاهت

آیت الکرسی -کوثر ونور بدرقه راهت 

نغمه بلبلان ترنم سلامت 

یاسین وطاها از جنس کلامت

 

رگبارهای بهاری تند وبی بهانه 

بر کویر دلم می تازند 

سبزی نام تو با عطر خاک آمیخته 

مادرم زهرا !میلادت مبارک!

نظرات 2 + ارسال نظر
احمدی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.water-engineer.blogsky.com

سلام
تبریک میگم
تشکر بابت لطفتون شمام موفق باشین

سلام

خیلی ممنون.عید شماهم مبارک!

آدمک شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

وبلاگت اصلا به خودت نمیاد! هر موقع میام اینجا متعجب با خودم میگم چرا آدم عمیق و دقیقی مثل شما چرا واسه خونه خودش وقت نمی زاره تا به خواننده هاش بگه که چه روح وسیعی داره.......ممنون بابت حمایتی که از من می کنید و معذرت میخوام از کم لطفی که دارم و کم میام اینجا به خونت......

سلام
ممنون از اظهار لطفتون. فکر می کنم وبلاگم به اندازه خودش وسیع هست .چون برای هر جور سلیقه ای مطلب دارم . یکبار هم اشاره کردم من دنبال مطالب کاربردی توی زندگیم می گردم چه در زمینه اعتقادی -خودشناسی - ارتباط باهمسر-ارتباط با دیگران وسلامتی و..دوست دارم توجنبه های مختلف زندگی باهم رشد کنم نه اینکه مثل کاریکاتور سرم بزرگ باشه بقیه اندام کوچک (تعبیر شهید مطهری)
خوشحال می شم که دوست فرزانه ای مثل شما کم وکاستیهای مطالبم را ببینه وتذکر بده !موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد