بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

عطر ظهور

مناسبت ها


الهی ! رجب گذشت وما از خود نگذشتیم.

الهی تو از ما بگذر

سلام بر شعبان واعیادش!

سلام بر حسین وعباسش!

سلام بر سجاد وسجودش!

سلام بر نیمه ماه وظهور مولودش!





نظرات 3 + ارسال نظر
هستی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله آمد
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد ...

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


" معراج "

گفت: « آنجا چشمه خورشیدهاست
آسمان‌ها روشن از نور و صفاست
موج اقیانوس جوشان فضاست. »
باز من گفتم که: «بالاتر کجاست؟»

گفت:« بالاتر، جهانی دیگر است
عالمی کز عالم خاکی جداست
پهن دشت آسمان بی‌انتهاست»
باز من گفتم که: « بالاتر کجاست؟»

گفت: « بالاتر از آنجا راه نیست
زان که آنجا بارگاه کبریاست
آخرین معراج ما عرش خداست! »
باز من گفتم که: « بالاتر کجاست! »

لحظه‌ای در دیدگانم خیره شد
گفت:‌« این اندیشه‌ها بس نارساست! »
گفتمش:‌« از چشم شاعر نگاه کن
تا نپنداری که گفتاری خطاست:

دورتر از چشمة خورشیدها؛
برتر از این عالم بی‌انتها؛
باز هم بالاتر از عرش خدا
عرصة پرواز مرغ فکر ماست »

« فریدون مشیری »

سلام بر دوست خوبم .. همه آروزهای خوب برای شما .

سلام دوست عزیزم
شعری که زدی خیلی قشنگ بود.ایامت به کام باشد.

رهرو عشق یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ


میلاد مبارک

عید شما هم مبارک مهربان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد