بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

غربی تر از غربی ها


دیروز حوالی بازار تهران دیدمت . شال قرمز وشلواری همرنگ آن با یک مانتو کوتاه سیاه .با آرایشی تند .همه چیز برای یک خرید خوب عالی به نظر می رسید!

به آرامی نزدیکت شدم وگفتم: خانم این چه طرز لباس پوشیدنه ؟

وتو در جواب گفتی : به تو چه خانم !

قدمهایت راتند کردی ورفتی چند نگاه لرزان هم با تو دور شدند.

اما باور کن اصلا از جواب تو نرنجیدم . چون اگر اشتباه می گفتم از من فرار نمی کردی.خودت هم فهمیدی که یک جای پازل را اشتباه چیدی !

من خوشحالم !شاید حرف من باعث شود که لحظه هایی به خلوت خودت فرار کنی وفکر کنی جدا از دین و حجابی که قبولش نداری . همان غربیها که مدل لباس وآرایشت  را با فیلمشان ست می کنی ،در محل کار ودانشگاه وخرید همان جور لباس می پوشند و خود را می سازند که در مهمانیهای شبانه ؟

اگر این طور نیست پس چه بر سر من آمده که از غربیها هم غربی تر شده ام؟


دوباره که ببینمت باز هم می گویم :......

وتو می گویی:........؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


سلام دوست خوبم ....

مدتی هست که اهمیت مسئله ی حجاب ؟؟!! ذهنم رو مشغول کرده !!

خیلی تفاوت دیدگاهی دارم با خیلی ها ! ...

تو پرانتز !! کی گفته ! که غربی ها ! به این صورت وحشتناک و غیر قابل تحمل ! آرایش میکنند و خود را مضحکه ی دیگران می کنند !! متاسفانه ! ایرانی ها ... !! ... اصلا بیخیال ! این یک مبحث پیچیده و فراریه ...

سلام دوست عزیز

حرفت کاملا متینه ! در غرب به آرایش به عنوان متعادل کننده چهره نگاه می کنند وخیلی کم از آن استفاده می کنند . در حالیکه کشورهای جهان سوم
عمده مصرف کننده های محصولات آرایشی هستند .
در یک مقاله هم خوندم که افراد یکه با آرایشهای تند ولباسهای نامتعارف ظاهر می شوند از کمبود شخصیت رنج می برند !
حالا چه مرد چه زن فرقی نمی کنه .

هستی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

واقعا خیلی دوره زمونه ی بدی شده

دوره آخر الزمان که حفظ دین از نگه داشتن پاره های آتش در دست سخت تر است همین دوران ماست .
خدا همه جوانها را حفظ کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد