بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

رعد و برق







نیمه شب با صدای غرش رعد و برق از خواب پریدم.در حال خواب وبیداری مرگ را به خودم خیلی نزدیک حس کردم!

خدایا! آن لحظه ای که جان ما به گلو می رسد ،چه تصاویر و صداهایی را حس می کنیم؟

آن زمانی که مارا به خانه گلی می برند وهمه منزل نو را تبریک می گویند وبا بلوکهای سیمانی دنیای خودرا از دید ما پنهان می کنند ،چه تصویرها وصداهایی در انتظارمان است؟

آن روزی که همه برمی خیزیم درحالیکه روحمان ظرف جسم شده  ،غرایزمان وارونه شده ورشته های مهر وعشق وشهوت پاره شده وروح گرسنه وتشنه ،مارا هراسان و در طلب دنبال خود می کشاند ،قرار است چه ببینیم وچه بشنویم؟

آن روز که همه نه تنها از هم بلکه از خود می گریزیم ،قرار است که به کجا برسیم؟

.

.

.


صدای لالایی باران به گوش خاک ،انگارجواب می گوید:

که آن روز قرار است به باران برسیم

باران رحمت ووصال تو!



نظرات 6 + ارسال نظر
رهرو عشق دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

واقعا گاهی اوقات فکر کردن به این چیز ها میتونه تلنگری باشه واسه کارهای کرده ونکردهمون..
خدا کنه قرار باشه همه به باران رحمت و وصال خدامون برسیم...
(دوست جونم با خوندن این پست ونواخته شدن این موزیک هم،یه حس عجیبی به من دست داد)......

سلام دوست خوبم
همیشه تلنگری هست بشرط اینکه دل هنوز شیشه ای باشه !
این موزیک ما هم آخرین سیستمه فقط با مرور گر اینترنت اکسپلورر اجرا می شه!

مریم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


سلام رهای عزیز

من هم دیشب از خستگی زود خوابم برده بود ! که با صدای رعدو برق از خواب با جیغ کوتاهی پریدم ! واقعا ترسیدم ! .. هیچ وقت فکر نمی کردم از صدای رعدو برق بترسم .. اما دیشب واقعا ترسیدم ... تا چند لحظه فقط به آسمون خیره بودم ... اما بعد صدای شر شر قطره های بارون آرومم کرد ..

واقعا به چه چیزی اشاره کردی .. من اصلا به ذهنمم نرسید ! اما قیامت هر چه هم باشد .. وصال آغوش حضرت عشق را برای انسان زنده کرد این پست .. ممنونم ... قیامت ! چه روز بزرگی است آن روز .. سوره ی واقعه .. روح را به ان روز می کشاند ..

سلام دوست خوبم
شما هم خیلی زیبا به قیامت اشاره کردی. چقدر خوبه که نشانه ها یی از معبود را در پس بی رحمیهای طبیعت پیدا کنیم.

هستی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

ممنون رهای عزیز
این متنت واسم یه تلنگر بود
بازم ممنون

سلام دوست خوبم
ممنون از دلگرمی هایت!

امیر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://anti-devil.blogsky.com/

شاید ، باید حرکتی برای رحمتی . . .

عاشق خدا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://tartileghoran.blogfa.com/

سلام.

پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به شما تبریک عرض میکنم.

این هفته هم برای ختم صلوات در شب جمعه منتظرتون هستم.

سلام
رمضان برشما هم مبارک. دعا کنید لایق مهمانی خدا شویم.

باقرپور پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام وقت بخیر من فکر می کنم ارتباطی بین این دو رشته وجود ندارد اگر می خواهی اطلاعات شما در زمینه مسائل مشاوره زیاد شود کتابهایی که در این زمینه است مطالعه کنید چون در ارشد شما فقط چند واحد می گذرانید که از شما یه مشاور نمی سازه شما اگه می خوای یه مشاور خوب شوید با از پایه شروع کنید و برای شغل هم دچار مشکل می شوید چرا که باید مدرک لیسانس و فوق لیسانس یکی باشدموفق باشید

سلام خانم باقرپور
ممنون از کامنتی که گذاشتید.می خواستم سر فرصت براتون جواب بذارم ولی آدرس وبلاگتون را فراموش کردم.اگر زحمت نیست آدرس را برام بفرستید ممنون می شم.
با آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد