بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

پیمانه سبز

در یکی از روزهای خوب خدا شنیدم که اگر کسی برای میلاد تو شعری بگوید تا سال آینده دیدار مه رویت قسمتش می شود!

 

ببخش که شعرم رها از هر بند وقافیه ای است ولی ترجیع بند تک تک شریانهای قلبم است!

 

بگذار در گذری که به مقدم ورودت با عطر عود وعنبر آمیخته وگلهایی که زیر پایت نثار شده لحظه ای به تماشا بنشینم !

 

بگذار در صف مشتاقانی که ورودت را با شور وشیرینی جشن گرفته اند ،لختی درنگ کنم!

 

بگذار در نامه های زرینی که با نام تو زینت شده وتا عرش بالا رفته آخرین نام باشم!

 

بگذار که پرپروازم برسد تا بلندای بقیع !

 

بگذارکه سهم من از شادی نه به اندازه باورهایم بلکه به وسعت احسان تو باشد!




نظرات 3 + ارسال نظر
شفیق شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.alone-2012.persianblog.ir

سلام وب جالبی داری اگه مایلی تبادل لینک کنیم اگه خواستی من رو با نام وب تفریحی و به روز تنها لینک کن و بیا تو وبم بگو تا لینکت کنم.

آزاده شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://azadeh14.blogfa.com

گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد / دور فلک و عرش برین می‌گردد

خورشید، جمال مجتبی را دیده است / حیران شده است و این چنین می‌گردد

میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک

سلام شما لینک شدین من رو بااسم سربداران 313 لینک کنید. یاعلی

سلام دوست خوب
میلاد کریم اهل بیت برشما هم مبارک باشد.

تازه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://el-yo2020.blogfa.com

زیر این سقف بلند،روی دامان زمین، هر کجا خسته شدی، یا که پر غصه شدی، دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس،التماس دعا
زیبا بود انشاا... حاجت روا باشید

سلام
ممنون از حضور گرمتون .شما هم در لحظه های بارانی بیاد من باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد