بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

قدر نامه

من نوشت


Ghadr12 تصاویر و عکس های شب قدر



به عادت هرسال نامه ای که شب قدر سال قبل برایت نوشتم را باز کردم ودیدم که :

چه خواسته هایی داشتم که بنابر مصلحت تو به انجام نرسید و چه حاجتهایی   که نخواسته برایم ثبت شد.

چه آدمهایی که آهسته به تقدیرم وارد شدند وچه آدمهایی که آرام از تقدیرم بیرون رفتند.

چه روزهایی که شادشاد گذشت وچه روزهایی که پر از غصه به درازا کشید.

چه کسی گفت : مرگ یکبار است که من در یکسال بارها مردم از فکر دوری تو !

چه کسی گفت: تولد یکبار است که من دراین سال بارها متولد شدم با حس رحمت تو !


چه کسی وعده دوزخ تورا در دنیای  دیگر داد که من بارها در عذاب گناه سوختم.

چه کسی از بهشت تو در رویا گفت که من بارها خود رادربهشت یاد تو دیدم.

یکسال گذشت ومن هیچ شکر نگفتم :برای چشمهایی که می بینند وقدمهایی که می روند و قلبی که صدای تو را بی واسطه گهگاه می شنود.

یکسال گذشت ومن تورا شکر نگفتم بخاطر شبهایی که آسوده سر بر بالین گذاشتم که دلی را نرنجاندم وچشمی را بدنبال خود نکشاندم و حسرتی را تازه نکردم !

امشب به اندازه یکسال تورا شکر می گویم وبه اندازه یکسال تورا می خوانم تا به من نشان دهی که دراین یکسال چقدر بزرگ شده ام و یاریم کنی تا سال بعد و رویش شب قدری دیگر!


کاش در این شب قدر - قدر نهیم قدر یار را!


امشب همه دعاها از تو شروع می شود وهمه نیازها به تو ختم می شود!

الهم عجل لولیک الفرج

 التماس دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشق خدا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://tartileghoran.blogfa.com/

سلام.ایام شهادت حضرت علی (ع) را به شما تسلیت میگم.برای ختم صلوات در شب جمعه که مصادف شده با شب قدر منتظرتون هستم.
التماس دعا
دور دوم ختم قرآن شروع شد

سلام
شهادت مولای متقیان برشما تسلیت باد. ازدعای خیر فراموش نکنید.

زهـرا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://anywherewithu.blogsky.com/

سلام رهای عزیز
چه قدرنامه ی محشری
یه شب که گذشت،کاش دو شب دیگه و شب های دیگه از دستمون نره

سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که دوباره صدای نوشته هایت را شنیدم.این روزها خیلی بیادم باش.

زهـرا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://anywherewithu.blogsky.com/

درسته اینجا فضای مجازی هست اما دوستان این فضا مجازی نیستند،از ذهنم پاک نمیشن

کسانی که اندیشه انسان را شکل می دهند و هرروز ویرایش می کنند حقیقی هستند نه مجازی!

هستی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

فوق العاده بود
خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم

ممنون از لطفی که داری !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد