بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

کلیدهای موفقیت دکتر فرهنگ

روانشناسی

سلام بر دوستان گرامی

یک سری درسهای دکتر فرهنگ در 40 جلسه آموزشی به زبان ساده و کاربردی دیدم که آقای سجاد شاهرخی زحمت تدوین آن را کشیدند . و می توانید در اینجا آن را مطالعه کنید.

با آرزوی موفقیت

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام
مطلبی که گذاشتید عالی بود .مخصوصا در مورد حساسیتها !

سلام
مطلب حساسیت برای خودم هم خیلی جالب بود. چون در بعضی موارد زیادی حساسم .!!
موفق باشی دوست نازنین !

عباس دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

با سلام و خسته نباشی
اوقات خوب و خوشی داشته باشید. ممنون از راهنمایی تان.
موفق و پایدار باشید

سلام
تشکر از حضورتون - من هم آرزوی موفقیت برایتان دارم !

افسانه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

این روزها چقدر کوچک شده ام

بی جهت بهانه می گیرد دلم

دلتنگی می کند

می خواهم کوچ کنم از فصلی به

فصلی دیگر

سلام دوست خوبم

فصلها می آیند ومی روند
وسالهای زندگیم ورق می خورد
ومن همچنان می نویسم
از دلتنگیهایی که گاه
کودکانه کنارم می آیند !

زمستان زیبایی در پیش رو داشته باشی !

جوانان ولایت چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ق.ظ http://ertebatnews.blogfa.com

9 دی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد