بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

شب آرزوها

مناسبت ها






راه آسمان...
 
خدا...
اجابت...
بخشش ....
شاید در نظرت سخت بیاید...
طولانی...! دست نیافتنی....!
اما امشب که عاشق شوی پیاده هم می شود تمام آن مسیر طولانی را ساده به پایان رساند
بی هیچ سخنی از رنج و کم طاقتی بندگان....
می شود کوله بار دنیا را هر قدر هم سنگین از شانه هایت پایین بکشی تا دل کوچکت را به بی کران  آسمان گره بزنی...
برای ثانیه ای با خدا...
امشب از هر کجای این دنیای بزرگ که در بزنی
صاحبخانه برای استقبال می آید
با طبقی از آرزوهایی که می خواهی...
لیلة الرغائب...
شب آرزوها...
مراقب آرزوهایت باش...
 
 

لیلة الرغائب شب بزرگیه، اولین شب جمعه ماه رجب . حتما شب عزیز و بزرگیه که در این ماه پر برکت قرار گرفته. در این شب همه این اختیار رو دارند که آرزوهاشون رو انتخاب کنند ، آرزوهایی برای رقم زدن تقدیرشون ، برای داشتن دنیا...آخرت...مقام...قدرت...آرامش...گذشت و بخشش...سلامتی...همسر و فرزند نیکو...پرشدن تنهایی...شفای بیماران...رهایی از اسارت...و ....
عمرمون کوتاه و آرزوهامون بسیار ، پس بیایید بهترین آرزوهامون رو از خدا بخواهیم.....آرزوهایی شایسته
و چقدر خوبه که از خدا فقط خود خود خدا رو بخواهیم.
خدایا
به من بیاموز چیزی را آرزو کنم که تو دوست ‌دارى و آن آرزو را اجابت نمایی که نیک فرجامم نماید...
چیزی را آرزو و طلب کنم که مرا به تو نزدیک ‌تر سازد.
به من بیاموز در راه رسیدن به آرزوهایم صبور باشم و تن به قضا و قدر تو بسپارم .
بیاموز که برای کسب نیکی‌ها، شکیبایی پیشه کنم....
در راه استجابت دعاهایم، هرگز ناامید نشوم و هرگز در مهر تو تردید نکنم.
بیایید در این شب عزیز برای همه کسانی که آرزوهاشون رو درخت زندگی، گرفتار خزان شده، دعا کنیم.
دعا کنیم که
گره از کارهامون باز بشه ، مشکلاتمون حل بشه ، در راه خدا حرکت کنیم ، همه بیماران سلامتی از دست رفته شون رو بدست بیارن ، سایه پدر و مادرمون رو سرمون باشه و اگرپدر و مادرمون در قید حیات نیستند رحمت بیکران خداوند شامل حالشون بشه ، عاقبت بخیر بشیم و ...
و دعا کنیم که خدای بزرگ همیشه و همه جا باهامون باشه و لحظه ای مارو به حال خودمون وانگذاره
و دعایی که بنظرم کاملترین و بهترین دعاست
زمزمه هر روز و شب مان
 
.... اللهم عجل لولیک الفرج ....
                                  

نظرات 4 + ارسال نظر
دلبستگی امام زمان عج..به امام و شهدا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.saahebzaman.parsiblog.com

سلام:

ممنون......

امام هادی (ع):
فروتنى‌ آن‌ است‌ که‌ با مردم‌ چنان‌ کنى‌ که‌ دوست‌ دارى‌ با تو چنان‌ باشند.
(المحجة‌ البیضاء ، ج‌ ۵ ، ص‌ ۲۲۵)

امروز که زمین و آسمان می گرید
از بهر غریب سامرا می گرید
جا دارد اگر که شیعه خون گریه کند
چون مهدی صاحب الزمان می گرید

التماس دعای فرج.

فاطمه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://GHALAMRANGINKAMAN.BLOGFA.COM

سلام رها جان
التماس دعا...
اللهم عجل لولیک الفرج

مریم جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ


از صب که بیدار شدم . از خانه که زدم بیرون . تنها فکرم این بود :
در عین بی آرزویی هم می توان به آرزوهای دست نیافته رسید!

چون او که دست می گیرد
به کوله بار نگاه نمی کند ! به رحمت و مغفرت خود می بخشاید !

خوبه که آرزو کنیم !
اما ...

سلام ساراجان.
آرزوی آرزوهایت را دارم دوستم.
و آرزوی آخر مطلب آرزوی اول همه است ! با آرزوی بتحقق یافتن آرزوی مشترک مان.

سلام دوست خوبم
دقیقا من هم داشتم به این حرف فکر می کردم که خدایا با رحمت خودت به ما نگاه کن نه وضعیت ما که حجاب اندر حجابیم.
ان شاالله که نهایت آرزویمان همان ظهور امام زمان (عج) و پایان همه این ظلمها و ستم ها باشد.

فاطمه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ http://emamzamaneshgheman.persianblog.ir/

سلام رها جان
من دیشب هیچ آرزو و دعایی نکردم ون انقدر گناهکارم با چه رویی برم به درگاه خدا و اعصابش رو خرد کنم؟؟؟؟؟؟
پس گفتم همین روی زمین بمونم بهتره
یامهدی

سلام فاطمه جان
اولین قدم در راه اجابت دعا همون دل شکسته بنده است که ان شاالله به مقصود می رساند انسان را.
تو مگو ما را بدان شه بار نیست با کریمان کارها دشوار نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد