بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

بهار بی خزان

مذهبی - اجتماعی - ادبی

کاش می شد

من نوشت


امام صادق (علیه السلام ) فرموند: هنگامی که عذاب بر قوم بنی اسرائیل شدت گرفت چهل شبانه روز به درگاه خداوند گریه و ناله کردند و خداوند 170 سال زودتر حضرت موسی (ع) و هارون را برای نجات شان فرستاد. ایشان فرمودند: اگر شیعیان نیز چنین کند خداوند فرج فرزند ما را می رساند در غیر این صورت، وقتی کار به نهایت رسید، گشایش فرا میرسد. (بحارالانوار 52/55)





کاش می شد

وقتی تنهایی وجودم را در برگرفته

این درد مشترک برایم یادآور تو باشد



کاش می شد

وقتی دستانم در جستجوی دستاویز است

دستان پر مهرت رابیابد



کاش می شد

وقتی در خیالم مهر غیر است

دلم از عشق تو لبریز شود



کاش می شد

زمزمه های دلتنگی ام

نغمه دوری از تو باشد



کاش می شد

چشمان گناه آلودم

لایق ظهور تو باشد



الهم عجل لولیک الفرج

نظرات 6 + ارسال نظر
رهروعشق جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://WWW.RAHROEESHGH.BLOGSKY.COM

دعا پشت دعا برای آمدنت

گناه پشت گناه برای نیامدنت

دل درگیرمیان این دوانتخاب

کدام آخر؟

آمدنت یا نیامدنت؟

اللهم عجل لولیک الفرج

ممنون از شعر زیبایت دوست خوبم !
ان شاالله که دعا ها بر گناهان پیشی می گیرند وروزگار هجران به سر می آید .

افسانه جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://gtale.blogsky.com


دهــانـم پُــــر از حــرف اَسـت

امـــــــــــّــــــا ........

با دهان پُر نمی شود حرف زد

زیبا بود ممنون دوست خوبم !

دریا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

الهم عجل لولیک الفرج
بسیار زیبا بود
کاش............

تشکر از حضورت دوست نازنینم !

مریم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http:///


کاش میشد
در هوای آمدنت
من هم زنده باشم !

رو سیاهم اما !
کاش
به زیر سایه ی عشق تو باشم

..
در مورد ظهور و انتظار فرج مولایمان با دوست بزرگوارمان بحث بلند بالایی داشتیم ! اما بی نتیجه !
عید که بیاید ... کسی را ملاقات خواهم کرد ! که می توانم سوالهای گنگ و نامفهوم ذهنم را با ایشون در میان بگذارم ! این هم یکی از انهاست .. که باید جمع اش کنم ! به ایمان ... به یقین ...

سلام دوست عزیزم
یک خاطره ای باعث شد که من نظرم راجع به امام زمان (ع) عوض شود که اینجا می نویسم.
سر کلاس استادی می رفتم که خیلی جوان بود ولی واقعا انسان وارسته ای بود. یک روز صحبت مساله ظهور شد وایشون سوالی سر کلاس مطرح کرد که اگر حکومتی بیاید که عدل را برقرار کند وفقر از بین بره و تمام مشکلات وزندگی خوب وخوش شود دیگه وجود حضرت مهدی (عج) نیازی هست یا نه؟
منکه یک لحظه دلم لرزید که واقعا امام زمان را برای چی می خوام؟
خلاصه هر کسی سر کلاس سعی می کرد یک جوری حضور امام زمان را توجیه کنه ولی جواب همه غلط بود!!
اما جواب استاد:
وجود امام زمان (ع) کلا از جهت اینکه انسان کامل هستند دو جنبه داره یکی زمینی ومادی ودیگری ملکوتی .و به خاطر همین واسطه فیض و عامل ارتباط عالم ملکوت و عالم ماده هستند.یعنی هر چه خیر وخوبی وبرکت به کل عالم از سوی خداوند نازل می شود از طریق ایشون بدست ما می رسه.
بعد به حدیث (لولا حجه لساخت الارض باهلها اگر حجت (ع) نبودقطعا زمین ساکنانش را فرو می برد.) را مطرح کرد .
یعنی وجود مقدس امام برای ما مثل نفس کشیدن باشد چطور اگه چند ثانیه نفس نکشیم زنده بودن برامون دشوار می شه بدون ایشون هم ثانیه ای نمی تونیم زنده بمانیم.
حالا اگر این احساس نیاز و وابستگی در زندگی انسان نسبت به امامش پیدا شد طبیعتا زندگی برایش معنا و مفهوم دیگری پیدا می کنه .

زهرا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام رها جان
چه مطلب قشنگی
چه قالب قشنگی
خداقوت خانومی،انشاءالله نتیجه ی خوبی بگیری از این چند روز غیبت در وبلاگ

سلام زهرا جان
ممنون از همراهیت دوست گلم. امیدوارم دوره غیبت شما هم سربیاد !!

گمنام یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ق.ظ http://yousofe-zahra.mihanblog.com

من نمی توانم دردهایت را پایان بخشم. حتی نمی توانم برای لحظه ای آنرا تسکین دهم

اما امروز بگذار تا در کنارت بمانم و دستهایت را بگیرم و در کنارت راه بروم
.

من به تو گوش می سپارم آنزمان که نیاز به صحبت با کسی را داری
.

من با تو در نگرانیهایت شریک می شوم و تو را برای رویایی با ترسهایت یاری می دهم
.

من اینجا هستم و در کنارت خواهم ماند
.

تا هر تپه ای را صعود کنی
.

پس دستت را به من بده
.

تو تنها نیستی من با توام حتی اگر فاصله بسیار باشد
.

و زمانی که دردهایت التیام یافت

به تو کمک می کنم که لبخند زدن را بیاموزی

ممنونم خدا جون!
ما رو خیلی دوستمون داری،اما ما......
التماس دعای فرج

تشکر از این مناجات زیبا !
موفق وسربلند باشید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد